لازلت أنتظر

لسة مستنية منك كلام نفسي تقوله ..

لسة مستنية منك اغنية تهديهاني وتحسها لايقة عليا ..

لسة مستنية منك أي حاجة تخيب ظني 

وتحسسني إنك بجد لسة بتحبني 

 يمكن مش عارفة أريحك ..

أطمنك .. احبك بالشكل اللي يرضيك

بس والله بحبك ..

بحبك أكتر من ما كنت بتحلم .. ومما كنت انا أتخيل




2 رأوا فى حروفى شئ ما:

gmr14 يقول...

ساقتني الاقدار الى هنا.. لا اتذكر كيف..
ولكن مساء الورد سمو الاميرة..
استمتعت بتواجدي في ضيافتك وقرأت بوح احساسك ومشاعرك..
بالفعل انا ممن رأوا في حروفك شئ ما..
في الواقع اكثر من شئ واكثر من رؤية.. كانت احاسيس مرهفة تبحر بالقارئ بعيداً.. الى اين لست ادري..
يارب يسمعك اللي نفسك تسمعيه وينولك اللي نفسك فيه.. وان شاء الله ما يخيب ظنك رغم قولك "لسة مستنية منك أي حاجة تخيب ظني".. احساسي يقول ان ظنك فيه لسه بخير..
تحية ومودة..

أوراق الخريف يقول...

قرأة أحساسك في كلماتك ~
كلمات محب مازال يحب وينتظر الحب القديم
بوح جدآ جميل من اناملكي المبدعة ياسمو الأميره....
فلكي كل حبي و ومودتي....

أوراق الخريف.